Diši, fokusiraj se, rezultat!

Zavolite trčanje

Vaš um dobiva od vježbanja koliko i vaše tijelo - sportaši govore o meditativnom stanju u koje ulaze kada se sve dogodi i usredotoče se samo na aktivnost tog trenutka. To je "zona" o kojoj govore dobitnici medalja - ali ona je tu za svakoga.

Budite aktivni, ostanite zdravi

Aktivni ljudi imaju zdravije srce, snažnije mišiće, manje poteškoća sa suvišnim kilogramima, i često su manje podložni bolestima respiratornih organa i dijabetesu. Ljudi koji žive sa rakom kažu da je vježbanje jedan od ključnih načina za održavanje njihovog zdravlja, a bilo ko ko je preživio moždani ili srčani udar, ili zadobio ozbiljnu povredu zna da je fizička aktivnost jedan od ključnih aspekata oporavka.

 

Naravno da treba pažljivo prilagoditi aktivnost svom stanju – nije realno očekivati da od potpuno neaktivne osobe, za kratko vrijeme, postanete maratonac, ali svakodnevno postepeno povećanje aktivnosti će brzo povećavati vašu izdržljivost i snagu, čak i kod onih koji se nikada prije nisu bavili fizičkim aktivnostima.

Gel za tuširanje Sport arnika

Lagan, transparentan gel koji stimuliše osjećaj svježine.

Ulje za masažu arnika

Masaža koja zagrijava mišiće uljem od ekstrakta arnike.

Rođeni da trče – uvijek u kondiciji

Ako je trčanje fizička aktivnost koja vam najviše prija, evo nekoliko stručnih savjeta kako da izbjegnete povrede i iz svog trčanja izvučete maksimum.

Nabavite dobre patike

Dobre patike ne znače modni brend, ali očekujte da će vjerovatno biti skupe. Ipak, to je mudra investicija jer ovakve patike, ne štite samo vaša stopala, već i koljena, kukove i leđa od nabijanja.

 

Potražite savjet od specijalističke radnje sa opremom za trčanje i vidjećete da posmatraju vaš hod i pokrete dok isprobavate patike. Poslušajte šta kažu – vjerovatno su i sami trkači. Potrebno je da nađete patike koja odgovaraju vašoj ličnoj biomehanici, i kada ih pronađete, zapišite kada ste ih kupili. Trebalo bi da ih zamjenite novim parom poslije pređenih 800 km.

Ponesite samo neophodno

Trčanje je sjajna aktivnost za minimaliste – možete nositi samo stari šorts i prsluk, ili trenerku i majicu sa likom rok ikone iz 70-tih. Koga je briga? Važno da vam je udobno. Sve što treba da ponesete sa sobom je flašica vode (čak i tokom kratkog džoginga treba da se hidrirate), koju možete nositi oko struka u posebno dizajniranom pojasu za trčanje. Ako postanete ozbiljni, možda ćete poželjeti da nabavite i sat za trčanje. To je to – samo izađite i trčite!

Vodite dnevnik

Možda ćete u početku trčati manje, ali dnevnik trčanja je odličan motivator. Koliko kilomatara ste istrčali i koliko često ste odlazili na trčanje u prvih nekoliko mjeseci? A pogledajte šta sad možete! Označite unaprijed datume organizovanih grupnih trčanja ili trka u kojima želite da učestvujete i isplanirajte režim kojim ćete postići željenu kondiciju. Ne morate biti pobjednik, ali pomjeranje ka cilju je odličan način za nadogradnju vaših sposobnosti.

Lagano povećavajte kilometražu i odmarajte se

Za povećavanje izdržljivosti, budite realistični – stručnjaci savjetuju uvećanje od 10% vaše nedeljne kilometraže. Pa čak i to može biti previše – postavite tempo koji vama prija.

 

Dobri sportisti znaju koliko je odmor važan u redovnoj rutini treniranja – dan pauze dozvoljava mišićima da se oporave, čak pruža i novi porast energije pri povratku vježbama.

Slušajte svoje tijelo

Vaše tijelo će vam reći kada mu je dosta – povrede počinju blagim bolom, i ako ih ne shvatite ozbiljno, izbaciće vas iz ritma i izazvati opasnost u nekom sljedećem trenutku. Ako ste primorani da napravite pauzu u svom treniranju, kompenzujte je nekom manje zahtjevnom alternativom kao što je plivanje ili stacionarni bicikl. Na taj način možete održati tonus mišića i elastičnost, a da pritom ne opterećujete povredu.

Uživajte u svom sjaju nakon treninga

Vježbanje čini da se osjećate dobro i u tome treba da uživate. Nakon trčanja vaš sistem je preplavljen pozitivnom energijom i zasluženom potrebom za odmorom. Nakon osvježavajućeg tuširanja Weleda Sportskim gelom za tuširanje od arnike, možete sjesti, odmoriti se, i možda nešto pojesti ili popiti. Ovo je vrijeme za vas - zaslužili ste ga!

Druge sportske aktivnosti

Aktivnost je dobra za vas – tu nema nedoumice.

Kako god se osjećali prije nego se pokrenete, vježba vam donosi boju na obrazima i ostavlja vam osjećaj da je život zbilja dobar.

Planinarenje vas čini srećnom osobom

Dva točka bez motora

Ako želite da pokrenete svoje srce i pluća, a da se ne naprežete previše, sjedite na dva točka i uživajte u nešto sporijem putovanju.

Zavrtite pedale

Prije vježbanja - pripremite mišiće

Sportska masaža nije namijenjena samo vrhunskim sportistima. Evo nekoliko ideja kako da budete blagonakloni prema svojim mišićima

Pokažite ljubav spram svojih mišića