Zavrtite pedale

Dva točka bez motora

Nešto vam je dalo ideju da biste mogli da počnete da vozite bicikl – možda je to bio uzbudljiv finiš Tour de France, ili prizor blatnjavog ali nasmijanog takmičara ciklokrosa. Šta god da je u pitanju, napravili ste dobar izbor. Vožnja bicikla je odlična fizička aktivnost koja ne opterećuje previše vaša leđa i zglobove, a može biti i prava opuštajuća porodična aktivnost, ako je tako osmislite.

Vozite bicikl do posla ili iz zabave

U većini gradova postoje biciklističke staze – neke služe za razonodu a nekima možete stići do posla. Vožnja bicikla do posla je izbor za one koji imaju sreću da žive i rade tamo gdje je to moguće – gdje nakon vožnje možete da se istuširate i presvučete. Ako ste te sreće, onda svakodnevno putovanje do posla može biti oaza vašeg dana, a tamo ćete biti više usredređeni, opušteniji i spremni da vrijedno radite.

 

Ako želite da napredujete, oprobajte se u zahtjevnijim biciklističkim rutama - planinskim ili zemljanim stazama ili ciklokros avanturama. Neke od njih su namijenjene profesionalnim biciklistima, ali su često dostupne i za entuzijaste.

Gel za tuširanje Sport arnika

Lagan, transparentan gel koji stimuliše osjećaj svježine.

Ulje za masažu arnika

Masaža koja zagrijava mišiće uljem od ekstrakta arnike.

Ako ste početnik u vožnji bicikla, poslušajte ove savjete i već na samom početku vaše biciklističke karijere ćete se zaljubiti u ovaj sport

1. Postavite cilj

Cilj ne mora biti daleko – kroz park, oko kvarta, duž kanala ili preko mosta. Postoje i kružne biciklističke staze i rute zemljanim stazama. Ne pretjerujte na samom početku. Vožnju je dobro završiti osjećajem da ste mogli još!

2. Provjerite svoj bicikl

Možda je vaš bicikl dugo stajao u garaži, ili su svi već iznajmljeni za vikend . Prije nego što krenete, iskoristite nekoliko minuta da provjerite da li su gume napumpane, u kom su stanju kočnice i brzine, ima li polomljenih dijelova ili bilo čega drugog što bi moglo da prouzrokuje nezgodu.

3. Napunite gorivo

Vašem biciklu nije potrebno gorivo – ali vama jeste. Lagani obrok bogat ugljenim hidratima 2-3 sata prije nego što krenete biće dovoljan da obezbjedi dovoljno energije koja vam je potrebna da biste iz vožnje izvukli maksimum.

4. Vozite sa prijateljem

Kao i svaka fizička aktivnost, i vožnja bicikla je najzabavnija kada je dijelimo sa nekim. Porodična vikend vožnja ravnim gradskim stazama može biti jednako prijatna kao i vožnja zemljanim putem kroz šumu, sve dok je neko pored vas (ili pokušava da vas stigne!)

5. Zagrijte se i ohladite se

Kao i svaka druga vježba i vožnja biciklom treba da počne lagano. Profesionalni biciklisti se prvo istežu i zagrijavaju prije nego što krenu, a vi možete jednostavno početi sporijom vožnjom da bi se mišići privikli na aktivnost. Postepeno povećavajte brzinu vožnje do sprinta – neka u početku budu kraći – a kako se približavate cilju, usporavajte i dozvolite mišićima da se ponovo opuste.

Druge sportske aktivnosti

Aktivnost je dobra za vas – tu nema nedoumice.

Kako god se osjećali prije nego se pokrenete, vježba vam donosi boju na obrazima i ostavlja vam osjećaj da je život zbilja dobar.

Planinarenje vas čini srećnom osobom

Diši, fokusiraj se, rezultat!

Možda je ovo najjednostavnija vježba koja postoji – stanite na svoje sopstvene dvije noge i trčite! Ovo je 6 savjeta koji će vam pomoći da u trčanju uživate još više.

Zavolite trčanje

Prije vježbanja - pripremite mišiće

Sportska masaža nije namijenjena samo vrhunskim sportistima. Evo nekoliko ideja kako da budete blagonakloni prema svojim mišićima

Pokažite ljubav spram svojih mišića